GABILLUSZTRATOR

GABILLUSZTRATOR

2015. február 1., vasárnap

versus

A minap firkáltam egy manót, és eldöntöttem, hogy megcsinálom színesben is.
A gépre esett a választásom. Mikor készen lettem, megmutattam más grafikusoknak mindkettőt, hogy véleményezzék.
Meglepődtem az eredményen, mert szinte mindenkinek az analóg tetszett jobban....hogy mik vannak!
Persze kaptam tanácsokat a digitális javításához is, amiket megpróbáltam alkalmazni.
Jól jön a segítség, mert egyedül tanulgatom a számítógépes grafikát, ráadásul úgy, hogy a nem is olyan távoli múltban még a gépet sem tudtam bekapcsolni, bármilyen hihetetlen is.
A sok vélemény vége az, hogy el fogom készíteni akrillal is a manót, de most álljon itt a kezdet...a vázlat, az első digit és a továbbgondolt is...az akrilra még várni kell.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatók

Közreműködők